Khamis, 4 Oktober 2012

Pikat wanita dalam masa yang singkat?

spam datang lagi

Haih! tak abis-abis lagi dengan isu spam. Haritu kes jual viagra. Kali nie lain pulak ceritanya. Kali ini yang menjadi mangsa spam adalah email aku. Yup, email. Memang tak meriah aa email tanpa spam. Dah lah terasa annoying dengan menspam, benda yang dispam tu pun dabel the tak guna jgak. Normally aku tak layan spam email nie, macam aku malas nak layan safety officer dekat office aku. Annoying! both of the email and that sombong lagi arrogant safety officer. Sebab dia tua dan tak lama lagi bersara, maka aku pun memilih untuk malas melayan. Sama laa jgak kesnya dengan spam email.

Tapi ada kalanya aku layankan jgak. Sebab apa? sebab aku bosan tahap nak mampos terjun dari KBMall. Masa tu aku dalam state akan layan apa sahaja yang berinteraksi dengan aku. Hatta, kalau botol mineral water aku nie boleh bercakap, aku pun akan berbual mesra dengannya. Sies aku tipu.


Tapi ntah macam mana aku boleh terbaca plak spam email nie. Biasanya aku akan mark all dan tekan 'k'. Aku akan mark as read semua email walaupun sebenarnya aku tak baca pon. Even inbox pon aku buat macam tu gak. Pantas, efisyen dan tak memeningkan kepala. Tapi the downside nya adalah incase ada email rasmi pasal kerja, peluang untuk terlepas pandang adalah sangat kritikal tingginya.


Korang tengok pic diatas dan sila bagitau aku apa yang korang rasa. Bagi aku, the first thing yang keluar dari mulut aku adalah "astaghafirullahalazim". Eh, itu aku tipu. Aku macam "what the...?!" sebenarnya. Apa ini? adakah ini satu gurauan maharajalawak mega? how come this shit...?

Dikatakan produk tersebut dapat membantu golongan priya untuk mendapatkan wanita dalam masa yang singkat. Adakah kamu mengguraukan saya? apa ini weyh? hanya lelaki loser sahaja yang memakai produk sebegini. Kalau benar-benar lelaki, tak perlu laa menggunakan produk macam nie untuk menackle seorang perempuan. Korang baca disitu "wanita akan teringat-ingat dan menyimpan diminda separa sedar mereka sejak kali pertama menghidunya". Ptuih! ini hipnosis a.k.a teknik memukau. Cuma mungkin cara nie lebih moden sedikit. Apakah ketahian ini? apa yang ko nak dari perempuan sebenarnya, hati or badan?

Aku tak tau sejauh mana keberkesanan produk nie. Tapi aku berharap yang wanita-wanita diluar sana akan lebih berhati-hati. Siapa sangka produk ini berhasil, tak pasal-pasal kaum wanita menjadi mangsa eksperimen plak. Kepada yang lelaki pula, tak payah laa nak beli benda ni. Belum tentu menjadi ponn. Tapi kalau jadi, jangan dekat dengan awek aku!

prott : Pernah dengar pasal pheromon@feromon. Tapi tak silap, setiap orang ada keluarkan feromon masing-masing dan hanya pasangan kita jer yang compatible dengan feromon tersebut. Huhu~

6 ulasan:

  1. macam minyak pengasih la pulak..hehehehe

    BalasPadam
  2. @boni kacak Kan? sape aa punye idea buat produk nie. Loser beteiii. Peh!!

    BalasPadam
  3. Alaa, teknik pemasaran. Gya laa. Jgn xtauk. HOHO. ;P

    BalasPadam
  4. @cik fizah Still. Don't like the product. Hurmm.

    BalasPadam
  5. niat ko tak baik tu.. tu pasal la aq antor email2 tu semua,.. nk tgk ko ni tergoda ke tak~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ishh! ko ke yang hantar? aku tak tau laa. Ko nie dah kenapa? nak aku pikat ek? ker kau terpikat dekat aku? lalalalalala~

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...