Khamis, 25 Oktober 2012

Aktiviti paranormal

slowpoke!

Tahukah korang bahawa Paranormal Activity dah ada sekuel ke-4? what? memang aku sorang jer ker makhluk tuhan yang paling seksi yang tak tahu pasal nie? what the hell mang! kenapa aku tak tau? ehmagerddd!!

Last Paranormal Activity yang aku tonton dan menang adalah Paranormal Activity 2. Aku tak ingat pulak kalau aku dah tonton yang ke-3. Tapi rasanya belum kott sebab masa aku baca sinopsis PA3, aku langsung takde idea apa yang aku baca. So, aku assume aku belum tengok lagi laa PA3 tu.

Tapi bila aku online semalam, masa nak ping blog, aku terbaca satu entri review screening PA4 nie. Masa tu aku macam "wadafak??". Kenapa 4 dan bukan 3? adakah 3 dah keluar sebelum nie? kenapa aku tak tengok PA3 lagi? why oh whyyyyy?


Ok, sebelum tu, aku ingin maklumkan disini bahawa aku bukan fan Uncle Seekers orite. Dan aku tak nak menjejak-jejak hantu nie semua. Tapi aku suka tengok filem PA nih. Aku tak kesah aa korang nak kata apa. Cerita tu tak best ker, tak menarik ker, kurang adengan yang mengghairahkan ker, aku tak peduli semua tu. Aku tetap suka jugak nak layan. Bukan apa, aku suka dengan efek yang dieorang hasilkan. Seolah-olah ianya adalah real plus style penggambaran yang kononnya klip-klip video dari kamera litar tertutup yang dieorang pasang. Aku tahu selain itu, cerita tu memang membosankan. Ye la, kalau nak tunggu hantu tu keluar, just skip ke penghujung cerita laa. Memang betul apa korang cakap tapi aku suka melayan perasaan aku menunggu hantu tu nak keluar.

Macam 2 sekuel yang aku pernah tonton sebelum nie, aku rasa yang ke-4 nie pun berkait rapat dengan yang sebelum nie. I mean, mengenai kehadiran satu entiti yang cuba nak bergaul dengan salah seorang member dalam family tersebut. Aku nak cerita banyak pun tak guna gak sebab aku dah lupa nama watak dan jalan cerita tersebut. Aku ingat-ingat lupa.

Siesly aku nak tengok filem nih. Hmm.


Ok lah, aku nak tuka tape video untuk kamera yang aku pasang dalam jamban. Nak rekod berapa kali aku berak dalam sehari. Huhu~ babai~ >.<

8 ulasan:

  1. aku lagi la..baru sempat tgk yang nombor satu je..hahaha

    BalasPadam
  2. Kmk dah tangga PA3. Mlm ya nangga kat siar beach resort kat lunduk. Mlm ya ms klua kejap, siyes knk kaco org semandin ngeeee. Pas knk tarit dr tanggak ya la seram gilak. PA4 dh klua ka? Kmk nang tunggu PA4. Jum nangga sama2 hehe

    BalasPadam
  3. Lawak adalah filem PA ya..aku mbak tetak aku smpe subuh sik abis2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan? lucu bha cita ya. Perey ku tetak lam jamban sambil minum aek dari mangkok.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...