Sabtu, 6 Oktober 2012

Sienna Guillory

Nice!

Petang tadi, aku baru sahaja selesai menonton Resident Evil : Retribution. Overall, bagi aku citer tersebut masih ditahap boleh layan eventhough ramai yang komplen cakap tidak memenuhi citarasa kipas-susah-mati siri Resident Evil. Mungkin ya, dalam sekuel kali ini banyak karekter lama yang dihidupkan kembali dan tak lupa juga karekter baru (dari francais permainan RE) seperti Leon S. Kennedy dan Ada Wong. Secara jujurnya, Leon didalam filem ini tak seperti yang aku expect. Aku tak into permainan video RE ini sebenarnya melainkan RE:4 sahaja. Sebab itu aku mengharapkan sesuatu daripada Leon (lakonan John Urb) apabila dapat tahu yang karekter Leon akan diserapkan didalam sekuel kali ini. Namun, tak menepati piawaian yang aku tetapkan. Hurm.

Sebenarnya aku plan nak buat review pasal filem nih. Tapi memandangkan aku mengantok tahap cipan, jadi aku plan nak buat review untuk update seterusnya.

Walau apa pun...

dia ini...
Panass~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...