Ahad, 21 Oktober 2012

Terlepas lagii...

Ibarat banana fruit two time, aku lupa lagi nak update semalam. Bukan lupa, lebih kepada aku tertidur lagi. Damn! aku benci bila tertidur macam semalam dan having up bangun dengan muka tapir yang keresahan. Sies!


Dah la game MU pun aku miss. Game Chelsea jer yang aku sempat layan. Aku dah siap-siap bawak laptop dan booking seat ruang tamu kat rumah dan tanpa diduga, aku tertidur lagi. Arghhh!! bencik ah bencikk. Apa dah jadi dengan aku nie? kadang-kadang aku ingat aku bukannya tertidur tetapi pengsan. Ye la, tetiba jer gelapp dan tak sedarkan diri.

Semalam aku dah draft satu entri dalam kepala hotak aku nie. Tapi aku lupa nak backup so tak berupdate lagi laa jawabnya. Hmm.

Ok, aku ada idea nak update apa. Stay tune brada and sista. Lepas nie aku publish. Jangan ke mana-mana ok. Stay dalam jamban nie jer. Orite!

to be continue...

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...