Rabu, 24 April 2013

Nuffnang, cuti dan Iron Man 3...


Weyy weyhh!!

Semalam aku ada dapat email dari Nuffnang. Dieorang kata aku dah terpilih untuk paparkan iklan yang boleh membesar macam Hulk tu, expandable ads. Tapi masalahnya aku tak berapa nak faham. Mohon korang yang tahu pasal ni please tunjuk ajar ku sifu macam mana nak buat. Ker die memang automatically pasang dekat blog? please, I need some info sebab aku sexcited sangat sampai tak boleh nak fikir nak buat macam mana. Huu~ please...

Yeay!! besok hari khamis. Ada apa dengan besok? besok adalah hari yang sangat the very best sebab aku akan bercuti 4 hari dan lagi satu, besok aku akan jumpa Miss S. Peh! siesly rinduuuu. Aku nak spend masa sepenuhnya dengan beliau *sila muntah hijau jika perlu atau rasa geli baca ayat aku nie*

Lagi apa ek? ow yeah! pagi tadi aku layan trailer Ironman 3 dan serius aku tak sabar nak tengok. This time Ironman facing musuh ketat beliau, Mandarin. I'm expecting banyak aksi dari sebelum ni dan please.. Tony Stark adalah cool. Admit that. Huu~

"Aku tau aku cool..."

Ok lah. Sebenarnya aku nak update pasal Nuffnang tu jer. Please someone yang tahu menahu pasal ni mohon bagi pencerahan. I just need to know how to apply. Thats all.

Okay people, till next time.

"Things are different now. I've to protect the one thing that I can't live without.. thats you." -Tony Stark.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...