Isnin, 29 April 2013

3 days trip...

Guilt Trip??
Minggu lepas aku pergi bercuti. Jadi blog tak sempat diupdate. Begitu juga dengan Tweetdeck, Whatsapp & WeChat. Bateri hemfon sangat the very fast drain. Ibarat air kumuhan melalui sistem urinari yang mengalir tanpa mengenal erti berhenti. Gila! charge dari malam tadi lebih kurang dalam 7-8 jam tapi pakai tak sampai pun 2 jam bateri dah nak habis. Apa da hell? aarghhh!!

Well, cuti tak jauh pun. Still dalam Malaysia lagi. Tempatnya perlu dirahsiakan demi menjaga sensitiviti sesetengah pihak. Cuti was best, so & so maybe sebab masa yang agak limited. Tapi takpe, janji dapat jumpa Miss S, aku dah rasa happy. Huu~

Turn out to be yang first day aku sampai tu, kitorang (aku, Miss S dan 2 orang lagi rakan) terus pergi makan. Lepas tu, dieorang ada sedikit urusan dan tinggal aku dan Miss S jer. Disebabkan nak buang masa jadi kitorang pun plan tengok wayang. Sepatutnya plan tengok wayang adalah sebelah malam sebab nak tengok Ironman 3 tapi memandangkan tak tahu nak buat ape so kitorang pergi la tengok wayang citer G.I Joe : Retalliation. Aku tak tahu samada Miss S dah tengok belom citer tu (aku rasa dia dah tengok) tapi for sure, aku belom tengok lagi. So, kitorang layan laa G.I Joe.

Later on, lepas tu kitorang beli tiket untuk Ironman 3 pulak. By the time kitorang beli, hall dah half penuh. Gila! maybe sebab malam tu tayangan perdana kott. Premier bhai, biasaq laa. Actually aku nak blog pasal Ironman 3 tapi mungkin later lah. Apa yang boleh aku katakan tentang Ironman 3? best, superb, unexpected tapi agak lari dari storyline. Bukan storyline laa, erm.. macam mana nak cakap ek. Macam lari dari info. Arghh!! macam tak same aa dengan yang dalam komik. Supposely Mandarin tu adalah.. err.. malaslah nak spoil. Later aku blog pasal ni.

Apa gak ek aku buat masa cuti. Jenjalan ngan Miss S. Gi makan-makan. Takde plan sangat. Plus masa limited. Tapi aku berpuas hati. Walaupun sekejap, tapi dapat gak jumpa Miss S.

Ok ah. Nak gerak dulu. Banyak benda nak kena settle. Aku berhenti kat sini. Bye pipel! ciao! Assalamualaikom~ :)

psst: aku ada beli baju Superman... motif aku bagitau? entah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...