Khamis, 18 Julai 2013

Rebranding blog

Hasil dari beberapa kali perjumpaan bersama dengan ahli lembaga pengarah serta beberapa ekor shareholder yang terlibat, kami telah memutuskan untuk mem-branding semula blog ini. Ini selaras dengan permintaan yang tinggi daripada pembaca-pembaca senyap dan misteri blog. Kami cuba sedaya upaya kami untuk memuaskan hati semua pihak walaupun kami tahu ianya adalah sangat mustahil. "Haters gonna hate" dan "beliebers gonna believe". Dengan itu, tindakan susulan dari pihak kami akan dijalankan dalam masa yang terdekat. Hanya retak menanti belah sahaja lagi.

Dikesempatan ini juga, pihak kami ingin mengucapkan beribu-ribu lemon terima kasih thank you daun keladi diatas maklum balas yang diberikan oleh para pembaca. Kami akan cuba memberikan yang terbaik kepada anda semua. Tak kisah lah samada pembaca tegar, separa tegar atau spesis yang hanya membaca entri sekali-sekala. Kami sayang anda semua. Betul, kami tipu.


Akhir kata, sekiranya ada lagi cadangan bernas yang lain, bolehlah diajukan dilaman facebook fan page blog [KLIK SINI] ataupun hantarkan email anda ke mzneo_mizi@yahoo.com.my. Kami akan cuba melayan luahan perasaan, ketidakpuashatian serta komen yang membina daripada pihak anda.

Sebelum kami mereverse diri, izinkan kami bermadah helah. Dimana ada kemahuan, disitu ada keambilan. Pandu cermat, jiwa selamat, ingatlah orang yang tersayang. Putih-putih melati, merah-merah delima, siapa yang baik hati..

Ok bye bye~

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...