Khamis, 3 Januari 2013

Azammm lah sangattt~ -.-'

Dah masuk hari ke-3 dalam 2013, baru aku dapat update.

"Azam berazam untuk membina seribu bangunan
Azam berazam untuk mendaki puncak kemajuan
Untuk mencipta semangat kebudayaan..."

Ingat lagi tak dengan lagu diatas? yang sebaya-baya atau tua dari aku mesti pernah dengar, kan?

Ok, macam seperti tahun-tahun yang sudah. Dekat-dekat nak masuk jer tahun Masihi, mesti ramai yang bertanya mengenai azam. "Tercapai ker azam tahun lepas?" "apa azam tahun nie?". Ini memang antara soalan feveret laa yang akan ditanya. Aku tak tahu adakah ini budaya masyarakat dunia atau hanya di Malaysia sahaja, itu aku tak pasti.

Azam aku last year, untuk pinang anak tapir jiran sebelah untuk digandingkan bersama dengan tikus rumah aku dengan harapan lepas kawen dengan tapir, tikus tu dapat laa hidup dengan lebih teratur dan tak curi-curi lagi masuk dapur rumah aku secara senyap-senyap. At least, lepas nie dia akan curi masuk dapur jiran aku pulak. Muahahahah. Bijak tak aku? yes!

Aku gugel Azam, muka dia yang keluar... comel?

Seriously, aku tak reti nak pasang azam nie. Yer, betul wa cakap sama lu. Aku tak ada target yang spesifik untuk dicapai pada certain-certain tahun. Sebab bila aku nak target something, aku tak sandarkannya pada tahun. Aku sandarkan pada kenangan... ehh??

"Kenangan manis, kau dan aku takkan terputus...duri ranjau dalam bercinta, lumrah duniaaaa...sayang menyayang, cinta ditayang, perasaan menjadi gampanggg, huwoooo~"

Haa... mesti korang baca sambil terdengar suara Jamal Abdillah, kan? mueheheheh. Tapi memang betul laa. Aku tak reti dowh. Haritu Miss S ada tanya aku, apa azam aku tahun nie. Masa tu aku jawab jer tahun nie aku nak ada sebijik kereta aku sendiri. Tak kisah laa kereta sorong, ataupun kereta control. Tapi sebenarnya dalam hati....

"tahun nie I berazam nak pinang U, boleh?" ;P

Ahahahah. Hormon gatal aku mula menular. Dah macam virus dah. Semuanya bermula dari hujung bulu ketiak. Hihi~

Ok lah, aku nak gerak dulu. Tak tahan nak kencing dah nie. Babai~

psst: dari semalam member-member asyik cerita pasal kawen. Apedehal? 

8 ulasan:

  1. azam kmk is batalkan azam2 lamak nak sik pernah terlaksana. muaheheheheh

    BalasPadam
  2. nama blog yg unik.

    hehhehehe

    singgah n follow sini :D

    BalasPadam
  3. pergh..itu azam yang paling awesome sekali bro... bila ko dah berazam utk pinang miss s, ko akan secara outomatiknya akan mencari jalan untuk mencari duit lebih agar azam ko tu akan tercapai.. majulah azam untuk ko bro!!! hehehe

    BalasPadam
  4. pi masuk pinang cepat cepatt weii . kalau aku jadi miss S mmg berbuluuu aje hati ni . haha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...