Jumaat, 28 Disember 2012

Bila benda simple jadi... @#$!%^&!!

Hai, tahukah korang apa yang jilaka? ianya adalah apabila korang ada benda nie (rujuk gambar dibawah) dan bila korang masukkan ke dalam poket atau ke dalam beg ianya akan berubah menjadi ini (rujuk seken pic). Dan lepas tu, apabila korang nak menguraikannya, ianya menjadi sangat fakap dan boleh melambatkan perkara yang mudah dan secara tidak langsung boleh membuat orang yang tenang jadi marah. Adalah sangat bertuah kalau kau berjaya mengurainya dengan cepat. Tapi bayangkan kalau korang terpaksa ambil masa sehingga 5 ~ 10 minit...

Aaarghhhh!!!


*gambar dilampirkan bersama...


Rajah 1.1
Gambar rajah 2.5

Faham tak ape yang aku cerita nih?





6 ulasan:

  1. sangat puuii bila terpaksa berhadapan dengan situasi mcm ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan kan kan? mari kita puikan nya bersama-sama. Heheh.

      Padam
  2. Balasan
    1. A'ahh. Salu jer wat hal. Haishh!!

      Padam
  3. hahahaha..memang menyakitkan hati..hahahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...