Jumaat, 21 Disember 2012

Masih disini...

21.12.2012

Aku masih disini, meneruskan kehidupan seharian. Masih bekerja hingga ke petang membanting otot mata menghadap pc. Tak lupa juga menguji urat-urat tangan untuk mengklik tetikus dan menekan-nekan papan kekunci. Masih juga berkesempatan untuk mengemaskini blog. Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi, masih bernafas hingga ke hari ini. Dan mampu untuk berak 3 kali sehari (setakat ini lah).

Persoalannya...

Kenapa penduduk Maya, kenapa?

Gambar nie lagi. Aku malas nak edit gambar baru. Huhu~
Nampaknya ramalan penduduk Maya tersasar lagi. Ya, ini bukanlah kali pertamanya mereka meramal hari kiamat. Sebelum ini juga pernah terjadi dan juga gagal. Bukan nak menafikan kehebatan mereka, namun sekadar nak menyatakan bahawa tiada manusia yang sempurna dan mengetahui segala-galanya. Dalam kes ini, mereka (penduduk Maya) hanya mampu meramal.

Ok lah, tu jer yang aku nak bagitau. Sekadar untuk mengemaskini blog sahaja. Selamat jalan semua.

p/s : Baku tak bahasa aku? mihmihmihmih. >.<

2 ulasan:

  1. hahahaha.. aku suka bahasa baku kau ni.. cukup mwmbuat aku rasa macam nak lempang kaum maya je.hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahah. Jangan lempang aku sudah. :D

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...