Sabtu, 9 Februari 2013

Selamat Tahun Balu Cinaa!!


Aiyaa~ tahun balu cina sudah dekat woa~ sudah beli limau mandalin kaa? dekat opis wa, ade dua kotak limau mandalin sudah woa. Balu 3 hali simpan ini opis, sudah satu setengah kotak limau mandalin hilan. Pergi mana? pergi masuk pelut maa. Sudah mabuk itu limau mandalin sudah.

Ini tahun, tahun ulaa. Wa dulu lahir tahun ulaa juga. Ini tahun, umo wa sudah masok 24 tahun nye punn. Belmakna wa sudah jumpa 2 kali tahun ulaa nye punn. Tapi wa belom lagi 24. Masih lagi 23 dan muda lemaja. Masih kacak dan kiyud lagi maa.




Dikesempatan inii, wa mau ucap hepi cainis nu year kepade semua-semua membe wa yang menyambutnya. Wa pun selaku lakyat Meleisia yang plihatin, juga akan menyambut tahun balu cina. Bolehkah begitu?

Kepade Ah Chai, Ah Meng, Mr. Yii, Mr. Tiew, Mr. Sia & the family, Mrs. Teh, Mr. Daniel, Ah Seng & the family, Yap Ah Loy, Low Fatt, Sing Kwong, Zang Zhe Yee, Jackie Chan & Jet Li, HAPPY CHINESE NEW YEAR TO ALL OF YOU~ semoga ini tahun ulaa membawa lagi banyak 'ong' walau wa tida tahu itu ulaa simbolais apenye punn. Huhu~

Makan besar ini malam kaa? by the way, angpao lai lai lai. Heheh. :D

8 ulasan:

  1. Tahun kita tok miji jeng jeng beli 4d kawu kompem kenak :D

    BalasPadam
  2. taun kita 89....ular... haha... ngenak nya muka ular atas ya...buak jak ari hahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ktk 89 juak? yerr~ sebaya lah kita towk. Hee~

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...