Rabu, 20 Februari 2013

Muka macam retis?


Aku tak tahu kenapa tetapi lately dah tiga orang tegur muka aku macam muka Nabil RL. Tak pasti adakah ianya satu pujian atau sekadar gurauan kasar sahaja. Itu pun loosely based on profile pic yang aku pakai sekarang (*sila rujuk pic sebelah). Macam muka Nabil ker? korang rasa macam mana?

Sebelum sebelum ni pun ada orang tegur muka aku macam Ally Iskandar. Pulak dah. Ni Miss S punya pasal laa. Dia yang kata muka aku macam tu. Tapi ada jugak member lain yang kata benda yang sama jugak. Hurm. Tapi masalahnya...

Kenapa tak Keanu Reeves?? takpun Aaron Aziz??

Kenapa? KENAPAAA??

8 ulasan:

  1. mana pic ko aku nak tengok bleh, nanti aku komen kemudian

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada kat bahagian kiri blog ni. Ko cari aa. :)

      Padam
  2. aku pun oi..org padah muka aku kdak neelofa..heran ku

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku rasa daknya maksudkan Joyah laa Nisa. Hahah.

      Padam
  3. dah aku? org cakap macma brad pitt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku tak heran. Muke kau memang hensem. Memang macam Brad Pitt... mase die kena ciken pork laa. Hahah. xD

      Padam
  4. mana gambarnya? nak komen..
    ada sorg customer sy muka mcm nabil.. dgn telinganya

    BalasPadam
  5. Ada kat profile kat tepi tuuu. Huhu~

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...