Jumaat, 21 Jun 2013

#15FactsAboutMe (secara random)


Haritu guwa layan twitter dan guwa ada ternampak hashtag #15FactsAboutMe. Disebabkan guwa kesempitan masa, guwa tak berkesempatan nak layan hashtag tersebut. Akan tetapi, hashtag tersebut masih menghantui guwa hingga kini. Jadi, memandangkan guwa seorang blogger dan blog guwa pun dah lama tak apdet, guwa terasa alangkah baiknya jika guwa kongsikannya disini. Kan kan kan?

Guwa main list down jer keyh. Takut nanti korang rasa pening dan loya kalau guwa buat karangan lima muka surat kat sini. Akan tetapi, guwa akan try elaborate la sikit point tu.


15 fakta (random) tentang guwa:

1) Guwa tampak serius tapi sebenarnya guwa seorang yang ceria dan mempunyai nilai humor dalam diri. Guwa suka tengok orang happy dan guwa suka happykan orang lain. Sies! lu tak caye ker?

2) Guwa seorang yang sensitif (mungkin sekarang dah kurang sikit) dan guwa cepat terasa. Walaubagaimanapun, biasanya guwa tak akan cepat melatah atau over-react. Kalau guwa makan hati, guwa diam jer. Asal jangan tekan guwa. Kalau tak...

3) Mata guwa sebelah kiri ada tahi lalat. Guwa tak tahu apa tujuan lalat berak kat situ. Korang tahu tak apa maksudnya?

4) Tapak tangan dan kaki guwa kerap berpeluh (excessive sweat). Sebab tu guwa selalu fail bila thumb print scan. Peluh punya pasal. -.-"

5) Gigi kacip guwa dibahagian bawah tak lurus dan sejajar. Kalau guwa senyum hanya menampakkan gigi atas, korang tak akan perasan dan expect guwa seekor model ubat gigi yang tengah promote barang jualan.

6) Guwa seorang perokok. Dalam seminggu, guwa mungkin membelanjakan ~RM10 untuk membakar kertas dan merosakkan paru-paru guwa. Guwa nasihatkan korang jangan nasihatkan guwa supaya berhenti. Guwa tak makan nasihat tu.

7) Guwa agak tepat (mungkin 90%) dalam mengecam wajah seseorang. Even guwa baru berselisih dengan orang tersebut dalam toilet. Guwa bukan nak membangga, tapi ini la yang guwa perasan selama guwa hidup ni. Guwa selalu gaduh dengan Miss S, dan guwa selalu betul. Tak caya tanya Miss S.

8) Guwa gemar melukis sejak guwa mengenali pensel dan kertas. Tak sangka bila dah besar (besar ker?) kerjaya guwa pun ada kaitan dengan lukisan. Adakah ini..? cinta?

9) Guwa seorang yang pendiam. Ini memang betul dan tepat. Guwa hanya menjadi liar dikalangan circle guwa jer. Seliar mana guwa? hanya dieorang jer tau.

10) Guwa juga seorang yang pemalu. Macam kes diatas, guwa hilang kemaluan dengan member-member guwa jer. Tak caya tanya dieorang. :)

11) Guwa pemalas dan suka buat kerja last minute. Err.. ni rasanya guwa tak perlu nak terangkan. Semua paham kott.

12) Guwa suka melambat-lambatkan kerja. Ni guwa tak tau nak explain macam mana. Lu orang paham la sendiri.

13) Guwa tak hensem. Tapi ramai yang kata guwa cute. Entah aa, guwa tak pasti akan kebenaran fakta ni. Ada yang menyamakan guwa dengan Nabil Rajalawak dan tak kurang juga yang confuse guwa dengan Ally Iskandar. Peh!

14) Guwa rabun. Guwa pakai spec sejak guwa darjah 3. Masa tu spec guwa adalah sangat typical dan guwa nampak macam Harry Potter.

15) Guwa masih single dan belum berkahwin. Tapi guwa dah ada Miss S. :$

Oklah. Cukup la fakta tentang guwa yang tak berapa nak fakta sangat. Kalau buat segmen ni mesti best, kan? korang kalau ada buat entri serupa ni, tolong pastekan link dekat ruangan komen. Teringin jugak guwa nak baca fakta pasal korang. Huu~

Guwa nak blah dulu. Nak temankan cacing guwa gi jogging. Babai~

2 ulasan:

  1. kalau mata sebelah kiri ada taik lalat, itu tandanya orang tu kuat sekodeng katak tengah bersepadu dengan pasangannya.haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dieorang tengah tu eh? patut laa... err.. hehe..

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...