Jumaat, 22 Mac 2013

Semakin produktif

Mac 2013 dah hampir mengundur diri. Dah dekat dekat hujung bulan ni memang muka bersinar-sinar lain daripada biasa. Tak lama lagi wallet bakal berisi. Seronok? ye la tu. 3 hari jer bertahan, takpun paling-paling seminggu. Lepas tu mula la ikat perut balik.

Bulan Mac ni aku rasa ada perubahan sedikit. Especially dengan rutin harian aku. Walaupun agak sedih sedikit sebab berjauhan dengan Miss S (sobs sobs.. :'( ), tapi dari segi kerja pun aku perhatikan ada sedikit kemajuan. Bulan ni aku lebih produktif dari sebelumnya. Serius, banyak beza sebenarnya.

Aku tak tahu kenapa. Mungkinkah kerana aku nak lupakan kesedihan berjauhan dengan Miss S, aku cuba sibukkan diri sendiri? atau mungkin sebab department kitorang dah ada coordinator? tak pun sebab rokok? apa pun sebabnya, aku harap aku maintain macam ni takpun improve lagi dari masa ke semasa. Huu~


Begitulah kisah saya dipetang ini...

psst: aku saje jer nak update. Lame dah tak update. Takdepun yang rindu. Huu~ T^T

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...