Khamis, 10 September 2015

Nganjing member

Mesti korang pernah buat macam ni, kan?

Aritu, aku nak mintak copy something dari ade laa sorang member nie. Then again lepas copy, dia pass pendrive dekat aku dengan muka yang blunt dan pretty straightforward. As a side note, member aku nie memang gila-gila sikit kepala dia. Nasib baik tak fully gila. Ada laa brain damage sikit, hahah. Takde ah, gurau jer.

Nak dijadikan cerita, aku paste laa dalam laptop aku. Pastu aku try bukak aa directly. Then, aku jumpa bunch of folders. Sayur kangkong punya member. Die ingat aku ada masa ker nak main-main? *sambil try buat muka serius*


Bayangkan dalam tu ada 5 folder (kalau tak silap). Aku try aa yang no. 5. Kebetulan, dia simpan dalam folder yang kelima tu so nasib aku aa dapat track balik file yang dia hantar.So tadi dia pulak yang mintak copy something dari aku...

Boleh agak tak apa aku buat..? *senyum keji*

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH

Kali nie aku buat 3 layer punya deep. Dalam folder, ada lagi folder. Lepas tu, ada lagi folder. Hahah. Nasib baik aku tak jahat sangat sampai 15juta layer deep. Heh!

Psst: Tak cukup dengan tu, lepas copy paste files, aku screenshot gambar desktop dia dan save dalam format "png". Then aku bukak fullscreen dan biarkan macam tu jer. Bayangkan kesungguhan dia klik-klik skrin. Hahah. xD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...