Sabtu, 3 Mei 2014

Tunjuk muka...

Hai!!

Well, berapa lama dah aku tak update blog? siapa boleh tolong bagi aku klu? sebulan? dua bulan? aku dah lost count. Tak ingat langsung dengan blog. Kepada sesiapa yang datang tolong siram pokok bunga (dibaca: NUFFNANG), terima kasih daun keladi aku ucapkan. Kepada yang sudi jenguk blog aku walau tak idea blog apa ni sebenarnya, terima kasih jugak aku kirimkan. Banyak kasih aku nie, terima la dengan hati yang terbuka. Kekasih? hehe~ diam-diam sudah. "Jangan nak buat gila kat sini, nanti aku pelangkong kepala sorang-sorang...", macam familiar kan dialog ni? hee~

Disebabkan lama dah tak kemaskini blog, aku ada baaannnyyyaakkkkk cerita yang nak dikongsikan bersama. Tapi serious, aku tak tahu mana nak mula. Nak mula dari A, atau lompat terus ke D? ker aku cerita yang Z dahulu kemudian flashback ke A balik? atau aku cerita jer dari S, flashback ke M, balik ke present time, sambung cerita pasal T diikuti flashback ke N dan begitu lah seterusnya sampai jari aku bengkak sebab asyik ketuk-ketak, ketuk-ketak keyboard? hurmmm. *sigh*

Tak apa lah. Biar aku simpan jer cerita yang ada. Later on kalau aku rajin, aku akan slow-slow cerita. Bak kata pepatah, takkan lari gunung dikejar. Ha cuba la kejar Mountain Dew kalau tak percaya. Lain kali lah ek? sekarang nie aku kepenatan. Siapa ada nyawa lebih? bak pass kat aku sikit. Letih nie. Aku request talian hayat dari korang nih. Tolong laa~ heheh.

Okay lah. Tu jer. Sorry sebab aku bazirkan masa korang baca entri nie. Nak buat macam mana, nak taip panjang lagi, jari aku tak boleh nak go head dah. Maaf! huu~

Sebelum berpisah, aku ada pesanan penaja...

Aku benci Win 8!! :/

P/S: Takde makne nye... gambar sekadar hiasan.. loan dengan Google. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...